طراحی سایت b2b

 

نتن


به کارگیری از شبکه‌های‌عمومی در بازاریابی B2B و B2C تماماً با یکدیگر تفاوت دارا‌هستند. در شبکه های عمومی، برقراری رابطه فقط به تعداد مخاطبان بستگی ندارد بلکه تاثیر آن به گونه محتوا، کیفیت و عمق رابطه می‌باشد. در بازاریابی B2B، انگیزه جلب اعتنا یوزرها میباشد. نگاه یوزرها در‌این بازاریابی دقیقتر و جزئی خیس به سرویس ها کمپانی میباشد. در بازاریابی B2B، مخاطبان اشخاصی می‌باشند که از تجربه و علم کافی دراین باره برخوردارند و به شیوه های تحقیقی به طور کامل مسلط میباشند. مشتریان در‌این بازاریابی کسانی می باشند که خویش یا این که صاحب و مالک کسب و کارند و یک مخاطب عادی نیستند.

انگیزه در بازاریابی B2C این میباشد که مشتری‌ها با مارک مشغول شوند و شما‌را تحت عنوان یک مارک بشناسند، البته انگیزه در بازاریابی B2B، ارائه راه حل‌هایی برای برطرف کردن ایرادات میباشد و از اهمیت متعددی شامل است.

۴ طریق بازاریابی B2B برای ترافیک طولانی تر
طرز اولیه: بر روی زوایای جالب کسب و عمل خویش تمرکز نمائید

اذن دهید این شیوه را با ذکر یک نمونه، ظریف‌خیس توضیح دهم.

فرض فرمایید شرکتی سیستم‌های ساخت بخار آکواریوم میفروشد. گلشن وحش ها و مرکزها پژوهش ها مشتری های آن می‌باشد. در نگاه اولیه ممکن میباشد یه خرده کسالت آور به لحاظ بیاید، در این‌حالت بازاریابی B2B در تبلیغات خویش می بایست خلاقیت به خرج دهد. بازاریاب B2B در بالا بایستی با معنا دستگاه های ایجاد بخار آکواریوم شناخت پیدا نماید. این دستگاه ها به زنده ماندن خزندگانی مانند مار پیتون در محیطی غیر از محل ستشان یاری می نمایند. در سود پژوهشگران می‌توانند مطالعاتی روی کردار های آنان داشته باشند. ممکن میباشد اشخاص عشق ای بدین دستگاه ها نداشته باشند ولی عشق و علاقه متعددی به مار های پیتون و نگهداری از بیشه های بارانی دارا هستند.
 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها